Nors projektas bus įgyvendinamas iki 2021 m. gegužės mėn. pirmuosius rezultatus jau galima išvysti. Spalį prasidėjo pokyčiai, kuriems DPD skirs 7,3 mln. EUR, tai yra didžiausia įmonės investicija į infrastruktūrą per įmonės veiklos istoriją.
Anot Gabrieliaus Bilevičiaus, „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovo Baltijos šalyse, tai nuoseklios, tačiau sparčios plėtros pradžia – kiekvieną darbo dieną Bendrovė planuoja pastatyti po naują paštomatą ir per pusmetį Lietuvoje beveik 3 kartus padidinti turimą paštomatų tinklą.
„Sprendžiame įvairius klientų iššūkius, nes mūsų, kaip jų partnerių, įsitraukimas sukuria didesnę pridėtinę vertę e. komercijos dalyviams. Paštomatų tinklo plėtra yra svarbi tiek mūsų verslo klientams, tiek paprastiems vartotojams. Dabartiniame pandemijos kontekste kaip niekada svarbu siuntą pristatyti ir gauti kuo greičiau. Kad tai vyktų sklandžiai, plėtra yra būtina. Per pastarąjį mėnesį jau įrengta 20 naujų paštomatų“, – teigia G. Bilevičius.
Pasiruošimas intensyviam laikotarpiui
Nors kurjerio pristatymas yra vis dar pati populiariausia bendrovės paslauga, karantinas atvėrė kitokias perspektyvas. Pandemijos laikotarpiu paštomatų paslaugų paklausa išaugo, kai e. komercijos augimas pasiekė iki šiol neregėtas aukštumas. Iki šiol vis daugiau klientų renkasi siuntų nukreipimą į paštomatus, kuris leidžia išvengti kontakto su žmonėmis, yra greitesnis ir patogesnis.
Pasak G. Bilevičiaus, plėsti paštomatų tinklą svarbu jau dabar, nes artėja įtemptas laikotarpis, kuris prasideda nuo „juodojo penktadienio“ lapkritį ir tęsiasi iki pat Kalėdų ir net po jų, kuomet siuntų skaičius itin padidėja – pernai metais išaugo 40-45 proc., lyginant su metų vidurkiu. Kadangi vis dar nežinome, kaip pasitiksime didžiąsias metų šventes, raginame keisti savo vartojimo įpročius, apie šventinius pirkinius pradėti galvoti anksčiau. Tuomet būsite tikri, kad siuntos jus pasieks laiku.
„Panašu, kad artėjant „juodajam penktadieniui“ ir Kalėdų laikotarpiui siuntų bus dar daugiau negu karantino piko metu, kai siuntų kiekis iš e. parduotuvių buvo išaugęs 250 proc., o paštomatuose – 240 proc., todėl plėtra yra vykdoma nedelsiant. Norime, kad mūsų klientus siuntos pasiektų laiku, nepaisant to, kaip dėl COVID19 mūsų šventės atrodys šiemet. Padidintas paštomatų tinklas leis mums veikti operatyviau“, – pažymi G. Bilevičius.
Tyrimo „E-shopper barometer Global report“ duomenys. Šį tyrimą „DPD group“ užsakymu atliko „Growth from Knowledge“. 2019 m. gegužės-liepos mėnesiais apklausti 24,225 žmonės 21 Europos valstybėje, Lietuvoje apklausta 800 asmenų.
Apie „DPD Lietuva“:
UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPDgroup“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo / kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas į 220 pasaulio valstybių ir nuolat plečiamas „Pickup“ savitarnos terminalų tinklas. „DPD Lietuva“ tinkle šiuo metu dirba per 850 darbuotojų.