Atsisakykite popierinių sąskaitų
Dauguma verslų kasdien popierines sąskaitas į sistemą suvedinėja rankiniu būdu, tačiau toks būdas gali sukelti nepatogumų. Atliekant apskaitos tvarkymo darbus rankiniu būdu, klaidos tikimybė yra neišvengiama. Šis nesklandumas prailgina visus jūsų darbo procesus. Dėl šių priežasčių naujai besikuriančios įmonės dažniau renkasi skaitmenines platformas, kurios gali padėti paspartinti ir sukurti efektyvų darbo procesą. Tvarkant popierines sąskaitas jas reikia archyvuoti bent 10 metų. Pasikeitus Lietuvos Respublikos įstatymams visas gautas sąskaitas užtenka archyvuoti el. formoje, tačiau toks archyvavimas gali užimti daug vietos jūsų kompiuteryje. Naudodami skaitmenizuotą sąskaitų tvarkymo platformą, visas išrašytas ir gautas sąskaitas galėsite archyvuoti debesyje. Šių sąskaitų paiešką galėsite atlikti bet kuriuo metu. Skaitmeninis sąskaitų archyvavimas suteikia galimybę nebeieškoti pasimetusių sąskaitų aplankuose ir taip sutaupyti vietos tiek kabinete, tiek kompiuteryje.
Paprastas sąskaitų apmokėjimas
Sąskaitų tvarkymas ir apmokėjimas – varginantis ir ilgai užtrunkantis procesas, kurį kiekviena įmonė nori kiek įmanoma palengvinti. Vienas iš skaitmenizuotos apskaitos tvarkymo platformos privalumų – mokėjimų integracija, kuri automatizuoja darbą. Jums nebereikės nurodyti pavedimo duomenų: mokėjimo sumos, paskirties, sąskaitos numerio ir lėšų gavėjo. Skaitmenizuota apskaitos tvarkymo sistema viską užpildo automatiškai. Taip pat tokio pobūdžio sistemoje turėsite galimybę susieti visas savo banko sąskaitas, matyti jų likučius ir išrašus, vykdyti mokėjimus už pirkimus bei savo klientams palengvinti mokėjimų atlikimą. Sąskaitoje galėsite patalpinti „apmokėti“ mygtuką ir taip klientas galės atlikti mokėjimą vos kelių mygtukų paspaudimais. Skaitmenizuotoje apskaitos tvarkymo platformoje turėsite galimybę tvarkyti ir apmokėti gautas sąskaitas-faktūras iš įvairių tiekėjų – tam nereikės atskirai jungtis prie elektroninės bankininkystės.
Skaitmenizuotos sąskaitų tvarkymo platformos gali pagreitinti buhalterijos darbus bei suteikti galimybę skirti daugiau laiko savo verslo plėtrai, darbui su komanda ir klientais. Dokumentų suskaitmeninimas efektyvina darbo procesus ir taupo kaštus – reikia mažiau žmogiškųjų resursų tvarkant popierinę medžiagą bei mažėja dokumentų saugojimo kaštai.