Lietuvoje įregistruotas prekinis ženklas „BIYOMA“ šiuo metu kaip tik sėkmingai veržiasi ne tik į gimtojo krašto, bet ir į užsienio šalių rinkas. Jo įkūrėjas Andrejus Petruša yra vienas pirmųjų Lietuvoje gavęs licenciją, leidžiančią gaminti maisto papildus sveikai gyvensenai.
Kuo „BIYOMA“ gaminiai skiriasi nuo kitų, be to, kad yra „lietuviškos kilmės“?
Andrejus Petruša beveik visą gyvenimą domisi sveika gyvensena, yra išbandęs nemažai įvairių sveikatinančių praktikų. „Nuėjus į vaistinę, galime rasti ten vitaminų ir medikamentų beveik visiems gyvenimo atvejams, tačiau sveikų ir energingų žmonių nuo to nedaugėja“, – pastebi jis.
Deja, dauguma mūsų vis dar naiviai įsivaizduojame, kad sveikata susirūpinti reikia tik tada, kai ką nors pradeda skaudėti. Žmonės nesusieja savo sveikatos būklės su tuo, ką valgo kasdien, o susirgę tikisi išgerti kokių nors tablečių, nuo kurių reikalai tuojau pat pagerės.
Žodis „BIYOMA“ reiškia visumą. „Būtent apie visumą šis prekės ženklas ir kalba“, – sako jo įkūrėjas. – „Kuriame papildus, kurie tiktų visiems, būtų maksimaliai natūralūs, veiksmingi, gamybos procese išnaudojame naujausių technologijų teikiamas galimybes, bendradarbiaujame su mokslininkais ir patyrusiais kokybiškų žaliavų tiekėjais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Taip pat stengiamės edukuoti vartotojus. Privalu suvokti, kad maisto papildai – tik papildanti detalė mūsų bendroje gyvensenoje. Jei norime būti sveiki, turime rūpintis savimi įvairiapusiškai“.
Naujosios papildų sveikatai kartos ypatumai
„BIYOMA“ papildai skinasi kelią pas savo sveikata besirūpinančius žmones savo aukšta kokybe bei veiksmingumu. Žmonės papildais dažnai nusivilia, nes taip ir nepajunta jų poveikio, o gydytojai vis dažniau kalba, kad mūsų organizmas lengviau reikiamas medžiagas pasisavina iš maisto, o ne iš tablečių ar kapsulių. Deja, užsitikrinti pilnavertę mitybą dėl šiuolaikinio gyvenimo niuansų, pavyksta ne visiems. Dėl šios priežasties ir formuojasi poreikis, kad rinkoje atsirastų papildų, kurie tiek savo veiksmingumu, tiek kaina būtų priimtini daugeliui žmonių.
Kuriant „BIYOMA“ produktų liniją didžiulis dėmesys skiriamas tam, kad jie išliktų kuo natūralesni. Tokius papildus organizmas supranta kaip paprastą maistą ir kuo puikiausiai pasisavina. Kūrimo ir gamybos procesas vyksta nuolat bendradarbiaujant su KTU maisto fakultetu, Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba, Higienos institutu, Kauno mokslo ir technologijų parku, taip pat su įvairiomis užsienio šalių organizacijomis. Modernių technologijų bei mokslinių atradimų dėka pavyko sukurti produktus, kuriuose:
- sukoncentruotos ir išsaugotos naudingosios kokybiškų augalinių žaliavų savybės;
- nėra jokių sintetinių organizmui netinkamų priedų ir alergenų (GMO, gliutenas, dažikliai ir pan.);
- gausu vertingųjų medžiagų, kurias sunku gauti su kasdieniu maistu.
Kokie „BIYOMA“ ateities planai?
„Augti, tobulėti, plėsti asortimentą, įvesti į rinką naujus kokybiškus produktus, edukuoti vartotojus, mokytis patiems…“ – vardija Andrejus Petruša. – „Auga ne tik produktų pasiūla bei jų poreikis, bet ir mūsų komanda. Neseniai prie mūsų prisijungė talentinga daktarė bei mokslininkė Aida Budrevičiūtė. Turime planų kurti naujus, sudėtingesnius, sveikatą stiprinančius produktus. Taikomės ne tik į Lietuvos, bet ir kitų šalių rinkas, todėl suprantame, jog laukia daug įdomaus darbo ir iššūkių.
Norint, kad vartotojai liktų patenkinti produktais, svarbu ne tik tobulinti gamybą bei diegti inovacijas, bet ir padėti suprasti žmonėms, kaip tinkamai vartoti papildus. Sveikata – tai kompleksinė būsena, pasiekiama per subalansuotą mitybą, tinkamą poilsį, emocinės ir dvasinės būsenos harmonizavimą, fizinį aktyvumą ir t. t. Jei nors viena ši grandis tampa apleista, kenčia visos kitos.“
Manoma, kad ateityje kokybiškų maisto papildų poreikis didės. Žmonės tampa vis labiau išprusę, linkę sąmoningai ir atsakingai rinktis, ką jie nori vartoti, ieško natūralesnių produktų. Daugumai jau nebėra priimtina paskubomis užbėgti į vaistinę ir pasičiupti su akcija parduodamų vitaminų pakuotę. Todėl papildų gamintojai taip pat turės pamažu persiorientuoti į vis aukštesnę kokybę.
„Labai smagu, kad „BIYOMA“ sugebėjo pakliūti į startuojantį naujos kartos inovatyvių preparatų „traukinį“, tačiau visa mūsų komanda supranta, kad ant laurų užmigti negalima. Svarbu ir toliau žengti į priekį“, – sako Andrejus Petruša.