Prieš parodą Lietuvos Respublikos ambasadoje Lenkijoje vyko specialus susitikimas, skirtas turizmo verslo atstovams. B2B renginyje dalyvavo VšĮ „Atrask Raseinius“, Raseinių rajono savivaldybės bei Tytuvėnų piligrimų centro atstovai, taip pat Šiaulių rajono ir miesto turizmo informacijos centrų specialistai bei Lietuvos kurortų asociacijos nariai iš Palangos, Birštono bei Kretingos.
Negalima nepaminėti, kad renginį atidaręs Lietuvos ambasadorius Lenkijoje Valdemaras Sarapinas yra mūsų kraštietis, kilęs iš Ariogalos. Jo dalyvavimas suteikė renginiui ypatingos reikšmės ir stiprino bendrystės jausmą tarp Lietuvos ir Lenkijos. Besididžiuodami šiuo faktu, Raseinių rajono savivaldybės vicemeras Arnas Zmitra ir VšĮ „Atrask Raseinius“ turizmo vadybininkė Jurga Nekrošiūtė ambasadoriui įteikė specialias atminimo dovanas, kurios simbolizavo nuoširdžią padėką už jo indėlį į šalies ir regiono reprezentavimą.
A. Zmitra akcentavo, kad susitikimas su kraštiečiu, užimančiu tokias svarbias pareigas, yra ne tik garbė, bet ir puiki galimybė dar kartą parodyti, kad Raseinių krašto žmonės geba pasiekti aukštumas ir sėkmingai atstovauti Lietuvai tarptautinėje erdvėje. Jis taip pat išreiškė padėką ambasadoriui už paramą regiono turizmui bei už tai. Toks bendradarbiavimas ne tik stiprina Lietuvos įvaizdį užsienyje, bet ir skatina užmegzti tvirtus ryšius su Lenkijos turizmo sektoriumi.
Susirinkusiems Lenkijos kelionių organizatoriams, žurnalistams ir socialinių tinklų kūrėjams buvo pristatytos patraukliausios Lietuvos kelionių kryptys. Raseinių rajono pristatyme didžiausias dėmesys skirtas Šiluvos šventovei – vienai svarbiausių piligrimystės vietų Lietuvoje, bei Lyduvėnų geležinkelio tiltui, kaip naujam turistiniam objektui, išskirtine lokacija ir istorija dominančiam ne tik vietos, bet ir užsienio keliautojus. Renginio dalyviai turėjo galimybę paragauti tradicinių lietuviškų patiekalų, gavo suvenyrų ir informacinių leidinių.
Parodoje „TT Warsaw“ dalyvavo net 281 dalyvis iš 56 šalių, o lankytojų skaičius siekė 21 tūkst. Tai puiki platforma užmegzti naujus verslo ryšius ir pasidalinti patirtimi. Renginio metu pristatytos naujausios turizmo tendencijos, suteikta galimybė gilinti žinias bei susipažinti su naujovėmis.
Lietuva tampa vis patrauklesnė tarptautinei turizmo rinkai, o religinis turizmas – tai dar viena sritis, kurioje mūsų šalis gali pasiūlyti autentiškų ir įsimintinų patirčių. „Malonių Kelias“ – tai dar vienas žingsnis stiprinant Lietuvos kaip patrauklios turizmo krypties įvaizdį. Maršrutas siūlo unikalią galimybę pažinti šalies kultūrinį ir religinį paveldą, skatina keliautojus atrasti mažiau žinomas, bet itin svarbias Lietuvos vietas. Šis projektas parodo, kad bendras savivaldybių darbas gali sukurti vertingas iniciatyvas, kurios pritraukia užsienio turistus ir skatina vietos ekonomiką.