2018-12-19, trečiadienis, 00:17.     Šiandien Raseiniuose saulė teka 08:53, leidžiasi 16:01, dienos ilgumas 7:8.

Netradicinė chemijos pamoka „Lifosoje“

2018-06-04, Ignas Rupeika

Saulėtą gegužės dieną Ilgižių mokyklos-daugiafunkcio centro mokiniai su chemijos mokytoju J. Poška išvyko į Kėdainiuose esančią trąšų gamyklą „Lifosą“. Ten ir vyko netradicinė chemijos pamoka integruota su profesiniu orientavimu.

Mus pasitiko už ekskursijas atsakingas „Lifosos“ darbuotojas, kuris lydėjo po gamyklos teritoriją. Pirmiausiai aplankėme įmonės muziejų, čia sužinojome apie gamyklos sandarą, kur kas gaminama ir sandėliuojama. Supratome, iš ko ir kaip gaminamos trąšos, ir išgirdome daug įdomių faktų apie įmonės veiklą. Palikę muziejų, autobusėliu važinėjomės po gamyklos teritoriją, dairėmės ir stebėjomės didžiule teritorija, įspūdingais pastatais, aukštais kaminais. Klausėmės apie darbo „Lifosoje“ sistemą, atsakingumą, nes viskas turi būti apgalvota ir patikrinta, kad avarijos atveju būtų kuo mažesnė žala. Tada nuvažiavome ant gipso kalnų. Aukščiausioje vietoje apžiūrėjome kraštovaizdį, palaipiojome po „baltuosius kalnus“, nusifotografavome, nes paaiškėjo, kad čia dažnai vyksta įvairios fotosesijos.

Šios kelionės metu ne tik susipažinome su trąšų gamyba, bet ir sužinojome apie įsidarbinimo šioje gamykloje sąlygas bei smagiai leidome laiką „kalnuose“.

Ignas Rupeika, 10 kl. mokinys

Contact form

Šios dienos vardadieniai

Apklausa

Ar Jums gera gyventi Raseinių rajone?