2019-10-15, antradienis, 22:11.     Šiandien Raseiniuose saulė teka 08:01, leidžiasi 18:31, dienos ilgumas 10:30.

Kelionė į Estiją

2019-06-25

Ankstų šeštadienio rytą iš Ariogalos pajudėjo autobusas Estijos link. Meilutė Karaktinavičienė dirbanti Raseinių NDUC Ariogaloje, suorganizavo ekskursiją į Estiją aplankant  Talino senamiestį ir Saremo salą.

Iš Virstu uosto keltu plaukėme į Muhu salą ir autobusu pasiekėme Saremos salą. Visus stebino neįprastas peizažas: akmenų luitai, kadagynai, miškai. Aplankėme Koguvos kaimą, kuris panašus į mūsų Rumšiškes, viskas tradiciška, salos gyventojai laikosi salos tradicijų iki šių dienų. Anglos miestelyje matėme 5 medinių vėjo malūnų kompleksą vienoje vietoje. Įspūdinga Baltijos jūros panorama atsiveria nuo 20 metrų aukščio Pangos skardžio.

Saremos salos sostinėje Kuresarėje aplankėme XIV a. vyskupų pilį-tvirtovę. Susižavėjome Kalio meteoritinio kraterio ežeriuku. Keltu grįžome į Virtsu uostą ir kitą dieną mūsų laukė Talinas. Pėsčiomis tęsėme ekskursiją po Talino senamiestį, kur nuo XIV a. rotušės bokšto mus pasveikino Talino simbolis Senasis Tomas. Kiekviename mieste yra siaurų gatvelių, o Taline tai Trumposios Kojos gatvelė Aukštutiniame Taline. Čia IX a. pastatytoje tvirtovėje įsikūręs Estijos parlamentas. Žemutinį Taliną apžiūrėjome iš apžvalgos aikštelių, o nusileidome į jį Ilgosios kojos gatve.

Pažintis su Talinu įsimintina ir norisi Estijos sostinę aplankyti dar kartą.