2020-06-05, penktadienis, 11:45.     Šiandien Raseiniuose saulė teka 04:56, leidžiasi 22:02, dienos ilgumas 17:6.

Girkalnio darželio išvyka į Birštoną

2014-05-14, paskelbė Indrė Matevičienė

„Susumavus aplinkosaugos projekto „Mes rūšiuojam“ pirmojo šių mokslo metų pusmečio rezultatus, daugiausiai atliekų vienam moksleiviui kategorijoje iki 100 vaikų surinko Raseinių rajono Girkalnio darželis. Jiems teko  UAB „Pramogų vėjas“ įsteigtas prizas – 1000 litų vertės kelionė 19 vietų autobusu.“-tokia džiugi žinia mūsų darželį pasiekė dar 2014 m. vasario mėnesį.

Susitvarkius visus reikalingus dokumentus ir su UAB „Pramogų vėjas“Kauno regiono vadove  Rasa Dėdelienė suderinę kelionės laiką ir vietą, gegužės 7 d. pajudėjome Birštono link.

Kelionė mūsų mažiems vaikučiams gal truputį buvo ir ilgoka, bet jie kantriai sėdėjo, dairėsi pro langus ir vis klausinėjo- kada?...

Birštonas mus pasitiko su lietumi, bet mes lietingą laiką praleidome Birštono sakraliniame  muziejuje. Ten  mus pasitikusi darbuotoja, įdomiai papasakojo Birštono atsiradimo istoriją ir pasiūlė patiems išsikepti  banginuko formos sausainukų. Tad ilgai nelaukę kibome į darbą- kočiojome, spaudėme formelėmis „banginukus“, o likusį tešlos gabaliuką jungėme su draugo turėtu ir taip dirbome, kol tešlos neliko. Sudėjome savo gaminius  į kepimo skardas ir atidavėme kepti. Kol sausainukai kepė, darbuotojos mus supažindino su muziejaus ekspozicijomis-spalvingais kunigų rūbais, mažiausia pasaulyje ant nago telpančia  Biblija, su iš Šventosios žemės atvežtais akmenimis ir  ranka ant jų išražytais posakiais, siuvimo mašina auksu siuvinėtais paveikslais, iš duonos davinio kalėjime pagamintu rožančiumi, raižytais Velykų margučiais, įspūdingais šiaudų sodais.

Daug gražių dalykų ten buvo, bet nosį pradėjo kutenti iškeptų sausainukų kvapas, tai grįžome visi į virtuvėlę ir valgėme pačių gamintus  sausainukus užsigerdami kvapnia žolelių arbata.

Pamažu už lango liovėsi lietus, todėl galėjome toliau tęsti pažintį su Birštonu.  Nepraleidome progos užeiti į Šv. Antano Paduviečio bažnyčios kiemelį ir nusifotografuoti prie didžiulių velykinių margučių. Smagiai visi drauge įveikėme Vytauto kalną ir grožėjomės nuostabiais vaizdais nuo jo, pasėdėjome ant svajonių suolelio. Na, o Vytauto parke vaikučiai išliejo visą kelionės metu sukauptą energiją - bėgiojo, žaidė, išbandė balso galią „aido“(kaip mes pavadinome) aikštelėje. Kai jau jėgos pradėjo sekti, susėdome parke ant suoliukų ir „sunaikinome“ visus atsivežtus sumuštinius ir dešreles. O kaip viskas buvo skanu! Turbūt ir katilą košės būtume sukirtę, jei būt turėję ... Po sočių pietų užėjome į Birštono biuvetę, ten ragavome iš gelmių išgautą tikrą natūralų mineralinį vandenį. Ir nors visi buvome ištroškę, vandenukas dėl savo sūraus skonio patiko ne visiems...

Na, po truputį mūsų viešnagė Birštone baigėsi, susėdome į autobusą ir pajudėjome namų link. Nors ir pavargę, bet laimingi ir pilni įspūdžių grįžome į savo darželį. Tai buvo pirma tokia didesnė bendra kelionė mūsų mažiesiems. Ir už tai mes turime padėkoti ne tik savo tėveliams, seneliams, direktorei, auklėtojoms, darželio darbuotojams, bet ir Visiems kitiems žmonėms, kurie atidavė mums nenaudojamą buitinę techniką. Už jos surinkimą mes ir laimėjome šią kelionę. Ačiū Visiems !